Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.Шановний клієнте! При виборі цього методу оплати ви оплачуєте вартість за товар при отриманні на відділенні транспортної компанії (Нова Пошта). Пам'ятайте про те, що існує оплата за повернення коштів, яку стягує перевізник, за свої послуги : + 2% від суми повернення + 20 грн за пересилку. Якщо ви оберете оплату через інтернет-еквайринг Нова Пей, комісія не стягується. Альтернативний спосіб оплати – прямий переказ на розрахунковий рахунок нашої компанії. Для консультації телефонуйте: +380968869614 +380508265006
Способи оплати
- Післяплата
Гарантія:
Наличие подписи продавца и даты продажи - обязательны. Вносить изменения и дополнения в гарантийный талон запрещается.
На протяжении гарантийного срока бесплатно для пользователя устраняются повреждения или дефекты в изделиях, возникшие вследствие заводской недоработки.
Гарантийные услуги осуществляются путем бесплатного ремонта или замены дефектной детали. Заменённые дефектные детали переходят в собственность производителя.
Умови БЕЗКОШТОВНОЇ доставки:
- Компанія SAVEN - Energy Saving за Вас оплачує доставку при сумі замовлення від 10 000 грн. у відділення транспортної компанії. Комісію за додаткові послуги, такі як: зворотня доставка коштів, переадресація, перенаправлення, суботня доставка, підйом на поверх, доставка до дверей - оплачує покупець.Відправляємо на відділення з якого Вам буде зручно забрати посилку.
- Можлива доставка під двері". Для уточнення деталей по доплаті за послугу, - звертайтеся до менеджерів:
tel.: +380968869614 ( viber, whatsapp)
+380508265006
Якщо у вас залишилися питання, на які ви не знайшли відповіді, просимо звертатися за допомогою до наших менеджерів
за вказаними контактами компанії!
Увага! Важливо знати!
При відправленні товару клієнту, ми уважно переглядаємо товар на цілісність і страхуємо його на 100% повну вартість. Тому за транспортування повністю відповідає компанія-перевізник. Просимо попередньо оглядати товар перш ніж отримувати. В разі якогось не відповідного виду товару, просимо ТЕРМІНОВО повідомити менеджера і скласти Акт претензію на компанію-перевізника. Ні в якому разі не забирайте товар з відділення перш ніж не поспілкуєтеся з менеджером. Оскільки на побиту топку або піч гарантія не буде поширюватися. Просимо поставитися відповідально до Вашої покупки.
Заздалегідь спасибі!
